Vetem per pak minuta, juve mund te krijoni aplikimin e pare ne Visual
Basic. Nderfaqesin per perdoruesin mund ta krijoni duke vendosur kontrollet e
ndryshme si nje kuti teksti, buton komande etj ne nje forms. Pastaj vendosen
vetite e kontrolleve te perdorura si ngjyrat, etj.
Konceptet e Visual Basic 5.0
Me qellim qe te kuptohet sa me mire nje proces i zhvillimit te nje
alikimi, eshte e nevojshme te shpjegohen disa nga konceptet baze te pune me
Visual Basic. Meqenese Visual Basic eshte nje gjuhe programimi per Windows,
juve keni nevoje te dini disa ndryshime ndermjet programimit nen Windows me
programimin ne ambiente te tjera.
Si punon Windows?:
Dritaret, Ngjarjet dhe Mesazhet
Nje shpjegim i hollesishem rreth punes se Windows, do te kerkonte nje
liber te tere, por ketu po mundohemi te japim tre konceptet themelore te
Windows: Dritaret, Ngjarjet dhe Mesazhet.
Nje dritare eshte nje zone drejtekendeshe me permasa te caktuara. Ju
mund te njihni lloje te ndryshme dritaresh si nje dritare Explorer ne Windows
95, nje dritare dokumenti brenda nje programi Word Processing ose nje dritare
kuti teksti, Megjithese keto jane me te shpeshtat, ka gjithashtu shume tipe te
tjera dritaresh. Nje buton komande eshte ne fakt dritare. Gjithashtu Ikonat, butonat
opsionale dhe shiritat e menuve jane gjithashtu dritare.
Sistemi operativ Microsoft Windows i administron te gjitha keto tipe
dritaresh duke i atashuar sejciles nje numer unik.
Ngjarjet ndodhin nga veprimet e perdoruesit si nje klikim mouse-i ose
nje shtypje e nje taste ne tastiere. Ngjarjet mund te shkaktohen gjithashtu
edhe nga nje kontroll i programuar ose edhe si rezultat i veprimit te nje
dritareje tjeter.
Modeli i komanduar
nga ngjarjet.
Ne aplikimet tradicionale ose proceduriale, aplikimi kontrollon vete se
cila pjese e kodit duhet ekzekutuar dhe ne cfare sekuence. Ekzekutimi fillon me
rreshtin e pare te kodit dhe vazhdon sipas nje drejtimi te percaktuar nga
aplikimi, duke thirrur procedurat e ndryshme sipas rastit.
Ne nje aplikim te komanduar nga ngjarjet, kodi nuk ndjek nje drejtim te
percaktuar- Ai ekzekuton pjese te ndryshme kodesh, ne pergjigje te ngjarjeve qe
ndodhin. Ngjarjet mund te shkaktohen nga veprimet e perdoruesit, nga mesazhet e
sistemit ose te aplikimeve te tjera, ose nga vete aplikimi.
Kodi juaj mund te shkaktoje gjithashtu ngjarje gjate ekzekutimit. Per
shembull ndryshimi i tekstit te nje
kutie teksti nga programi, shkakton ngjarjen e ndryshimit te tekstit. Kjo mund
te shkaktoje te ekzekutohet kodin qe ndodhet ne kete procedure.
Zhvillimi
interaktiv i aplikimit.
Procesi tradicional i ndertimit te nje aplikimi mund te ndahet ne tre
hapa.: shkrimi i kodit, kompilimi dhe testimi. Ndryshej nga gjuhet
dradicionale, Visual Basic perdor nje menyre interaktive per nderimin e
aplikimit. Ne shumicen e gjuheve, nqs ju beni nje gabim, ai shfaqet kur behet
kompilimi i aplikimit, pastaj ju duhet ta gjeni dhe ta ndreqni gabimin, dhe te
ribeni kompilimin e aplikimit. Visual Basic e interpreton kodin sapo ai futet.
Elementet e ambientit te Microsoft
Visual Basic.
· Ekzekutimi
i Visual Basic
Kur beni instalimin e Visual Basic, programi setup ju lejon juve te
vendosni ikonat e Visual Basic ne nje grup programesh nen Windows ose krijon
nje grup te ri programesh per Visual Basic
Per te
hapur Visual Basic ne Windows:
1. Kliko Start ne shiritin Taskbar
2. Zgjidh Programs,
dhe pastaj Visual Basic 5.0.
- ose -
Kliko Start ne shiritin Taskbar
Select Programs.
Perdor Windows Explorer per te gjetur skedarin e ekzekutueshem te
Visual Basic (VB5.exe).
3. Double-click ikonen e Visual Basic.
Kur ekzekutoni Visual Basic, ju shikoni nderfaqesin e ambientit te
Visual Basic, si ne figuren 2.1
Figure 2.1 Ambjeti i punes ne Visual Basic
· Ambienti i punes ne
Microsoft Visual Basic 5.0
Ambienti
i punes ne Visual Basic konsiston ne elementet e meposhtem.
Shiriti i menuve
I
cili përmban pjesën më të madhe të komandave që kontrollojnë ambientin e
zhvillimit të aplikimit. Menutë dhe komandat funksionojnë në të njëjtën mënyrë
si për çdo program të bazuar në Windows, pra ato mund të përdoren nëpërmjet
tastierës ose mausit.
Shiriti i butonave
që ndodhet poshtë shiritit të menuve dhe përbëhet nga një grup butonash.
Shërben për ekzekutimin e një pjese të komandave ose kontrolleve të ambientit
të programimit të Visual Basic në mënyrë më të shpejtë. Për të ekzekutuar një
buton të shiritit të butonave klikohet ky buton me maus.
Menuja Shortcut
Permban komandat me te perdorshme per nje objekt te caktuar. Per te
hapur nje menu shortcut, afrojme mouse-in mbi objektin e caktuar dhe klikojme
me butonin e djathte te mouse-it.
Dritarja Toolbox
Elementët e komunikimit me një program shtohen në një program nëpërmjet
dritares se kontrolleve ku çdo buton përfaqëson një kontroll. Kjo dritare
afishohet përgjatë marzhit të majtë. Sapo vendosen ne grilje kontrollet bëhen
objekte, ose elementë të programueshëm të ndërfaqësit të përdoruesit. Dritarja
e kontrolleve përmban kontrolle që shërbejnë për të futur në ndërfaqësin e
përdoruesit figura, etiketa, butona, dritare përmbledhëse, shirita të
rëshqitjes, grilje, menu dhe forma gjeometrike. Këta elementë do të bëhen të
dukshëm për përdoruesin e programit gjatë ekzekutimit të tij. Por dritarja e
kontrolleve përmban dhe kontrolle të tjerë të cilët shërbejnë për të krijuar
objekte që mund të jenë të padukshëm gjatë ekzekutimit, por që kryejnë veprime
speciale. Këta mund të jenë objekte që manipulojnë të dhënat e bazave të të
dhënave, realizojnë veprime me aplikime
Windows dhe përcaktojnë kohëzgjatjen e ekzekutimit të një programi.
Dritarja e Projektit
Programet e Visual Basic të përfunduar formohen nga shumë skedarë të
lidhur së bashku ose të kompiluar. Për të lehtësuar kalimin nëpër këta
komponentë kur punohet mbi një project, futet në ambientin e programimit një
dritare Project. Kjo dritare përmban listën e gjithë skedarëve të përdorur në
procesin e programimit dhe mundësinë e futjes në ta me anë të dy butonave
specialë: View Form dhe View Code. Duke përdorur komandat e menusë File mund të
shtohen, të hiqen dhe të ruhen skedarë të veçantë të një projekti. Skedari i
projektit që përmban listën e gjithë skedarëve përbërës të një projekti të
programimit quhet skedar i projektit Visual Basic(.vbp).
Dritarja e vetive
Shërben për të modifikuar karakteristikat, ose vendosjen e vetive, të
elementëve të ndërfaqësit të përdoruesit që ndodhen në një grilje. Pra vendosja
e vetive eshtë karakteristikë e një nga objekteve të ndërfaqësit të
përdoruesit. Vendosja e vetive bëhet nëpërmjet dritareve Properties gjatë
krijimit të ndërfaqësit ose me anë të kodit të programit gjatë ndërtimit të
programit. Dritarja Properties përmban dhe një dritare përmbledhëse të
objekteve të ndërfaqësit të përdoruesit, me mundësinë e zgjedhjes së tyre. Ne
mund të zgjedhim nje objekt dhe të bëjmë modifikimet e nevojshme në vetitë e
këtij objekti.
Browser-i i objekteve
Liston objektet e vlefshme per perdorim ne projektin tuaj dhe u jep nje
menyre te shpejte per te naviguar neper kodin tuaj. Ju mund ta perdorni Browser-in
per te hapur objektet ne Visual Basic dhe aplikime te tjera, per te pare se
c’fare metodash dhe vetish jane te vlefshme per keto objekte.
Formset
Në Visual Basic grilja është një dritare e modifikueshme që shërben për
të realizuar nje ndërfaqës komunikimi të përdoruesit me programin që e quajme
ndërfaqës të përdoruesit. Grilja mund të përmbaje menu, butona, dritare
përmbledhësë të informacioneve ndihmëse etj. Fillimisht, me ekzekutimin e
Visual Basic, afishohet një grilje standarte Form1. Përdoruesi mund ta përdorë
këtë grilje, të ndryshojë dimensionet e saj, të vendosë në të elementë të
ndryshëm duke realizuar kështu një ndërfaqës komunikimi me programin.
Nderfaqesit SDI ose MDI
Ne
Visual Basic jane te vlefshme dy lloje nderfaqesish: SDI (single document
interface) ose MDI (multiple document
interface) Me opsionin SDI, te gjitha dritaret jane te lira per te levisur ne
cdo pozicion ne ekran,. Me opsionin MDI, Dritaret perfshihen ne nje dritare meme.
Per te
kaluar nga menyra SDI ne MDI
1. Zgjidh Options nga menuja Tools
Shfaqet kutia e dialogut Options
2. Zgjidh tabin Advanced.
3. mbush ose zbardh kutine e kontrollit SDI
Development Environment
- ose -
Ekzekuto Visual Basic nga komanda Run me parametrin /sdi ose /mdi.
Aplikimi juaj i pare ne Visual Basic
Krijimi
i nje aplikimi ne Visual Basic eshte i thjeshte. Sa i thjeshte? Si pergjigje
provoni dy aplikimet Pershendetje dhe firstapp qe vijojne me poshte.
· Pershendetje, Visual
Jane tre hapa gjate ndertimit te nje aplikimi ne Visual Basic
1. Krijimi i nderfaqesit.
2. Vendosja e vetive.
3. Shkrimi i kodit.
Per te pare se si behet kjo, ndiqni procedurat e meposhtme, per te
krijuar nje aplikim te thjeshte qe konsiston ne perdorimin e nje kutie teksti
(text box) dhe te nje butoni komandash(command button), ne menyre qe kur te
klikohet butoni i komandave, ne kutine e tekstit te shfaqet mesazhi
“Pershendetje”
Krijimi i nderfaqesit.
Formset perbejne themelin e krijimit te nje nderfaqesi te nje aplikimi.
Formset mund te perdoren per te shtuar dritare dhe kuti dialogu ne aplikimin
tuaj. Gjithashtu ato mund te sherbejne edhe si mbajtes elementesh apo
kontrollesh te ndryshme per aplikimin tuaj, ose qe mund te mos jene pjese e
dukshme e aplikimit tuaj. P.sh, nje forms mund te perdoret si mbajtes grafikesh
te ndyshme qe keni ndermend te afishoni ne formse te tjera.
Hapi i pare gjate ndertimit te nje nderfaqesi, eshte krijimi i formsit
baze per nderfaqesin e aplikimit tuaj. Pastaj vendosen kontrollet me radhe ne
forms. Per aplikimin e meposhtem, do te perdoren dy kontrolle nga Toolbox.
Butoni i kontrollit:
Text box
Command button
Per te vendosur nje kontroll
nga Toolbox ne forms:
1. Klikohet butoni
i kontrollit qe duam te vendosim - ne kete rast, text box.
2. Pozicionohet
shenjuesi i mouse-it ne formsin tuaj. Shenjuesi behet kryq si ne figuren 2.3
Figure
2.3 Vendosja e text box, nga toolbox ne
forms.
3. Vendoset kryqi
ne pozicionin qe do te jete cepi isiperm i majte i kontrollit
4. Rreshqitet kryqi
derisa kontrolli te marre permasat e deshiruara.
5. Leshohet mouse-i
Kontrolli
shfaqet ne forms..
Ndryshimi i permasava, zhvendosja dhe kycja e kontrolleve.
Per te ndyshuar permasat e
nje kontrolli
1. Zgjidhni kontrollin te cilit doni t’i ndryshoni
permasat, duke e klikuar ate me mouse
2. Poziciononi
shenjuesin e mouse-it, ne njerin nga konturet e kontrollit, dhe e rreshqasim
deri sa kontrolli te marre permasen e deshiruar. Rreshqitja e cepit te
kontrollit, ndryshon permasat vertikalisht dhe horizontalisht sipas deshires.
3. Leshoni
mouse-in.
Per
te zhvendosur nje kontroll.
· Perdorni
mouse-in per te rreshqitur kontrollin ne nje pozicion te ri..
Per
te kycur pozicionet e te gjitha kontrolleve:
· nga menuja Format,
zgjidhni Lock Controls.
- ose -
klikoni
butonin Lock Controls Toggle nga toolbar
Kjo do t’ju kyci te gjitha kontrollet ne pozicionet e tyre korente, por
vetem kontrollet ne formsin e zgjedhur. Kontrollet ne formset e tjera jane te
lira. Edhe per te hequr kycjen ndiqet e njejta rruge.
Figure
2.4 Nderfaqesi i aplikimit Pershendetje
Vendosja e Vetive
Hapi tjeter, eshte vendosja e vetive te objekteve qe keni krijuar.
Dritarja e vetive (Figure 2.5) siguron nje menyre te lehte per te vendosur
vetite per te gjitha objektet ne nje forms. per te hapur dritaren e vetive
zgjidhni komanden Properties Window nga menuja View, klikoni butonin Properties
Window ne toolbar, ose perdorni menune shortcut per kontrollin.
Figure
2.5 Dritarja e vetive
Dritarja
e vetive, konsiston ne elementet e meposhtem:
· Kutia
e objekteve - Afishon emrat e e objekteve per te cilat mund te vendosim vetite
. Klikoni shigjeten ne te djathte te kutive se objekteve, per te afishuar
listen e objekteve per formsin korent.
· Tabi
i renditjes - Jep mundesine per te listuar vetite ose sipas rendit alfabetik
ose duke i grupuar ne forme hierarkike te ndara sipas kotegorive.
· Lista
e vetive - Kolona e majte, afushon te gjitha vetive e objektit te zgjedhur. Ju
mund te ndryshoni vlerat e vetive, duke perdorur kolonen e djathte.
Per te
vendosur vetite nga dritarja e vetive:
1. Afishoni dritaren e vetive sipas njeres nga
menyrat e mesiperme, n.q.s ajo nuk eshte e afishuar
2. Nga lista e vetive, zgjidhni emrin e vetise.
3. Ne kolonen e djathte, shtypni ose zgjidhni
vleren e vetise.
Vetite e numerueshme, kane nje liste te percaktuar vlerash. Lista mund
te afishohet duke klikuar shigjeten ne te djathte te kutise se vendosjes se
vleres.
Per shembullin “Pershendetje” do t’ju duhet te ndryshoni tre vlera
vetishe. Per te gjithe te tjerat, do te ruajme vlerat qe kane.
Objekti
|
Vetia
|
Vlera
|
Form
|
Caption
|
Pershendetje!
|
Text box
|
Text
|
(Bosh)
|
Command button
|
Caption
|
OK
|
Shkrimi i kodit
Kodet shkruhen ne dritaren e editorit te kodit. Kodi perbehet nga
instruksine te gjuhes, konstante dhe deklarime. Duke perdorur dritaren e
edotorit te kodit, mund te shfaqen dhe modifikohen kode ekzistuese.
Per te hapur dritaren e
kodit:
· Double-klikoni
formsin ose kontrollin per te cilin doni te shkruani kodin.
- ose -
Nga dritarja e projektit, zgjidhni emrin e nje formsi ose moduli, dhe
klikoni butonin View Code.
Figura
2.6 shfaq dritaren e editorit te kodit, qe shfaqet kur ju double-klikoni
kontollin Command button
Figure
2.6 Dritarja e Editorit te Kodit
Ju mund te afishoni te gjitha procedurat ne te njejten dritare, ose te
afishoni vetem nje procedure ne nje moment te caktuar.
Per te
afishuar te gjitha procedurat ne te njejten dritare:
1. Nga menuja Tools , zgjidhni kutine e
dialogut Options.
2. Ne tabin Editor, Zgjidhni kutine e
kontrollit ne te majte te Default to
Full Module View. Kutia e kontrollit ne te majte te Procedure Separator shton ose heq nje
rresht ndares ndermjet procedurave.
- ose -
Klikoni butonin Full Module View ne cepin e majte poshte dritares
se kodit.
Per te
afishuar nje procedure ne nje moment te caktuar ne dritaren e kodit:
1. Nga menuja Tools , zgjidhni kutine e
dialogut Options.
2. Ne tabin Editor, zbardhni kutine e
kontrollit ne te majte te Default to
Full Module View.
- ose -
Klikoni butonin Procedure View ne cepin e majte poshte dritares
se kodit.
Dritarja e kodit permban elementet e meposhtem::
· Lista
e objekteve - afishon emrin e objektit te zgjedhur.Klikoni shigjeten ne te
djathte te ketij emri, per te shfaqur emrat e te gjitha objekteve te lidhura me
formsin korent.
· Lista
e procedurave -Liston procedurat ose ngjarjet per nje objekt. Kutia afishon
emrin e procedures se zgjedhur. Zgjidhni shigjeten ne te djathte per te
afishuar te gjitha procedurat per objektin.
Krijimi i procedurave ngjarje.
Kodi ne nje aplikim Visual Basic, eshte i ndare ne blloqe te vogla qe
quhen procedura. Nje procedure ngjarje, si ato qe do te krijohen me poshte,
permban kode qe do te ekzekutohen kur ndodh ngjarja.(si p.sh kur perdoruesi
klikon nje buton) Nje procedure ngjarje, kombinon emrin e
kontrollit(specifikuar ne vetine name), nje underscore(_) dhe emri i ngjarjes.
Per shembull, N.q.s doni qe procedura te ekzekutohet kur perdoruesi te klikoje
butonin e quajtur Command1, perdorni proceduren Command1_Click
Per te krijuar nje procedure
ngjarje:
1. Ne listen e
objekteve, zgjidhni emrin e objektit ne formsin aktiv. (Formsi aktiv, eshte
formsi qe ka fokus)
Per
kete shembull zgjidhni butonin e komandave, Command1.
2. Ne listen e
procedurave, Zgjidhni emrin e nje ngjarjeje per objektin aktiv.
Ketu
eshte e zgjedhur procedura click, sepse eshte procedura default-e per nje kontroll
Buton komandash.
3. Shtypni kodin e
meposhtem ndermjet Sub dhe End Sub:
Text1.Text = "Pershendetje!"
Procedura
ngjarje do te duket si me poshte:
Private Sub Command1_Click ()
Text1.Text = "Pershendetje!"
End Sub
Shihet qe kodi ne kete shembull nuk ben asgje tjeter vecse ndryshon
vetine Text te kontrollit. Sintaksa e ketij shembulli sic shihet ka trajten
objekt.veti Ju mund te perdorni kete sintakse, per te ndryshuar vleren e nje
vetie te nje objekti ose formsi ne pergjigje te ndodhjes se ndonje ngjarjeje
gjate ekzekutimit te aplikimit.
Ekzekutimi i Aplikimit
Per te ekzekutuar aplikimin, zgjidhni Start nga menuja Run, ose klikoni
butonin start ne toolbar, ose shtypni F5. Klikoni butonin qe keni krijuar ne
forms, dhe do te shihni qe ne kutine e tekstit do te shfaqet mesazhi
“Pershendetje!”.
· Shembulli i aplikimit Firstapp
Aplikimi Firstapp demostron se si mund te perdoren objektet kontrolli data
dhe kontrolli grid per te afishuar nje tabele informacioni nga nje
baze te dhenash. Visual Basic ofron lehtesira per te kapur informacionin e
bazes ne aplikimin tuaj. Kontrolli data jep mundesine per te naviguar neper
database, duke sinkronizuar shfaqjen e rekordeve ne grid control me pozicionin
e shenjuesit te rekordeve(recordset).
Aplikimi konsiston ne perdorimin e nje kontrolli data, nje kontrolli Grid
(DBGrid), nje liste (List box), dhe dy butona komandash. Grida afishon nje
tabele informacioni rreth librave te programimit, duke e marre informacionin ne
bazen e te dhenave biblio.mdb.Nqs perdoruesi zgjedh nje element ne grid duke
klikuar brenda grides ose duke perdorur butonat e navigimit ne data control,
titulli i librit te zgjedhur do te afishohet ne data control. Perdoruesi
gjithashtu mund te shtoje elemente ne liste (list box), duke bere double-click
ne elementin perkates ne grid.
Per te shtuar elemente ne list box, perdoret metoda Additem. (Nje metode
eshte nje funksion ne Visual Basic qe vepron ne nje objekt te vecante, ne kete
rast ne nje objekt ListBox). Sintaksa per specifikimin e nje metode
(objekt.metode) eshte e ngjashme me sintaksen e perdorur per vendosjen e nje
vetie (objekt.veti). Metoda Clear eshte perdorur per fshire te gjithe elementet
nga lista.
Krijimi i nje projekti
Krijimi
i nje projekti fillon duke zgjedhur New Project
nga menuja File, dhe pastaj, duke zgjedhur Standard EXE ne kutine e
dialogut New Project. (Kur haper Visual Basic, kutia e dialogut New Project,
shfaqet.) Visual Basic krijon nje projekt te ri dhe afishon nje forms te ri.
Per te ndertuar nderfaqesin, perdorni nje kontroll data, nje kontroll DBGrid,
nje kontroll List box, dhe dy kontrolle command buttons. Kontrolli DBGrid, nuk
shfaqet normalisht ne toolbox, keshtu qe keni nevoje ta shtoni ate.
Per te shtuar nje kontroll
ne toolbox:
1. Zgjidhni Components
nga menuja shorcut e toolbox.
Kutia
e dialogut Components do te shfaqet.
2. Gjeni kontrollin
Apex Data Bound Grid (DBGrid) ne listen Controls dhe klikoni kutine ne te
majte te tij.
3. Klikoni butonin OK.
Ikona
e kontrollit DBGrid do te shfaqet ne toolbox.
Butonat
kontrolli Data
kontrolli DBGrid
kontrolli List box
kontrolli Command
Perdorni
toolbox, per te vizatuar nje kontroll data, kontroll DBGrid, kontroll list box
dhe dy kontrolle command button si ne
Figuren 2.7.
Figure
2.7 Formsi per aplikimin shembull
Firstapp
Vendosja e vetive
Ne
dritaren e vetive, vendosni vetite per objektet e perdorura sipas tabeles se
meposhtme. Perdorni vlerat default-e per te gjitha vetite e tjera.
Objekti
|
Vetia
|
Vlera
|
Form
|
Caption
|
Librat
|
Data1
|
DatabaseName
|
path \Biblio.mdb
|
|
RecordSource
|
All Titles
|
DBGrid1
|
DataSource
|
Data1
|
Command1
|
Caption
|
Boshatis
|
Command2
|
Caption
|
Dalje
|
Vetia DatabaseName e kontrollit data duhet te permbaje rrugekalimin
aktual te bazes se te dhenave. Ne menyre implicite, baza Biblio.mdb instalohet ne te njejten direktori
me Visual Basic. Kur ju zgjidhni vetine DatabaseName ne dritaren e vetive, ju mund te klikoni butonin ne te djathte te
vetive per te hapur kutine standarte te dialogut te hapjes se skedareve, per te
kerkuar per skedarin. Sapo te vendoset vetia DatabaseName , vetia RecordSource
do te permbaje nje liste me emrat e tabelave te bazes se zgjedhur. Vendosja e
vetise DataSource per kontrollin DBGrid me vlere Data1 lidh automatikisht
griden me kontrollin data
Shkrimi i kodit te ngjarjeve.
Gjithe kodi i aplikimit, perfshihet ne procedurat ngjarje
Command1_Click, Command2_Click, Data1_Reposition, dhe DBGrid1_DblClick. Beni
Double-click ne forms ose ne nje kontroll per te afishuar dritaren e kodit dhe
pastaj, shtypni kodin per sejcilen procedure ngjarje.
Shtoni kete kod tek procedura ngjarje Command1_Click, per te boshatisur
kontrollin list box kur perdoruesi klikon butonin Command1
Private Sub Command1_Click ()
List1.Clear '
Boshatis kontrollin list box.
End Sub
Ne instruksionin e mesiperm eshte perdorur medoda clear e objektit list1.
Metoda Clear fshin permbajtjen e nje kontrolli list box.
Shtoni kete kod tek procedura ngjarje Command2_click, per te bere
mbylljen e formsit dhe shkarkimin e tij nga memorja.
Private Sub Command2_Click ()
Unload Form1
End ' fundi i aplikimit.
End Sub
Ne
proceduren e mesiperme, instruksioni i pare ben shkarkimin e formsit nga
memorja, pra shkaktohet ngjarja Unload e formsit form1. Nqs ne proceduren
ngjarje form1_Unload do te kishte ndonje instruksion, ne fillim do te kryheshin
instruksionet, pastaj mbyllja e formsit. Instruksioni i dyte therret funksionin
End, qe perfundon aplikimin.
Shtoni
kete kod tek procedura ngjarje
Data1_Reposition, per te modifikuar vleren e vetise Caption sa here qe zgjidhet
nje rekord.
Private Sub Data1_Reposition ()
Data1.Caption = Data1.Recordset("Title")
End Sub
Ne instruksionin e mesiperm, vlera ne te djathte(permbajtja e fushes
Title ne tabelen e lidhur me objektin Data1), vendosen ne vetine majtas(Vetia
Caption e objektit Data1).
Shtoni kete kod tek procedura
ngjarje DBGrid_DblClick, per te shtuar nje element ne kontrollin list box kur
berdoruesi ben double-click ne nje rresht te zgjedhur.
Private Sub DBGrid1_DblClick ()
List1.AddItem Data1.Recordset("Title")
End Sub
Ne instruksionin e mesiperm, zbatohet metoda Additem e list
box-it(List1). Teksti qe shtohet ne list box, eshte ai qe permbahet ne
argumentin e metodes, ne kete rast, vlera e fushes Title ne tabelen e lidhur me
objektin Data1. Kalimi i nje vlere tek nje argument eshte i ngjashem me
vendosjen e vleres se nje vetie me ndryshimin qe ne rastin e vetise perdoret
shenja e barazimit.
Ruajtja e projektit.
Gjate ndertimit te aplikimit, puna perfundon duke zgjedhur komanden Save
Project nga menuja File. Visual Basic do t’ju pyese juve per ruajtjen e formsit
dhe pastaj te projektit. Nje emer i mundshem mund te jete “Lista e librave te
shitur”. Edhe Windows 95 edhe Windows NT ju lejojne qe te perdorni emra deri ne
255 karaktere te gjate dhe emri i skedarit mund te permbaje edhe hapesira.
Versione te vjetra te Windows lejojne emra vetem deri me tete karaktere, me tre
karaktere prapashtese dhe pa hapesira.
No comments:
Post a Comment